Tjeeena

Har inte orkat blogga på ett tag nu.. Haha ingen bryr sig väll ändå! Aja jag gillar att göra det ibland.. Idag har jag varit i skolan. Snart ska jag rida och efter det ska jag på "fest" som hon som ska ha det säger hela tiden.. Jag kallar det mer filmkväll tror jag! ; ) Aja hon är i allafall lika gammal som jag och hon har typ bara (nästan) bjudit yngre personer iallafall de som ska sova över, men jag antar att de är på samma level? Ifall jag skulle sovit över skulle jag få alla och kissa på sig! O jag skulle lägga brun-utan-sol i deras händer o sen killa dem i anstikten så att de skulle kleta in sig i det och sen komma till skolan med massa bruna fläckar! MOHAHA! ^^ men är inte det grejen med att sova över? haha ; P Jag funderar på att dissa henne eller förstöra allt tiiep ! Fan va kul det hade vart! Haha vem är på? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0